پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118545
اولتيماتوم يک هفته‌اي مجلس به خودروسازان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 3480

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي عليلو با اشاره به اينکه کميته بازنگري قيمت خودرو هنوز اطلاعات مورد نياز خود را از خودروسازان دريافت نکرده است، اظهارداشت: خودرو سازان براي ارسال اطلاعات خود اين هفته فرصت دارند در غير اين صورت مجلس با ابزارهاي خاص خود موضوع بازنگري قيمت خودرو را تعيين تکليف خواهد کرد.

وي با بيان اين که تعيين قيمت پايه سال گذشته در فرمول جديد قيمت گذاري خودرو به هيچ عنوان علمي نبوده است، افزود: مجلس شوراي اسلامي در روند تحقيق و تفحص از خودروسازان خواستار اين است که رويه هاي غلط تصميم گيري و يا قيمت گذاري در صنعت خودرو اصلاح شود.

عليلو اضافه کرد: متن کامل گزارش تحقيق و تفحص از خودروسازان بيش از يک ماه است که به شوراي رقابت ارسال شده و اين بخش به جاي تعلل و يا انتظار براي کسب نتايج کميته بازنگري قيمت خودرو مجلس بايد اين گزارش را بررسي و اشتباهات خود را در حوزه قيمت گذاري خودرو اصلاح مي‌کرد.

رئيس هيأت تحقيق و تفحص از خودروسازان با بيان اينکه نبايد هزينه‌هاي سال‌هاي گذشته توليد خودرو از جيب مردم پرداخت شود، اضافه کرد: مجلس شوراي اسلامي در بخش خودرو به هيچ عنوان کوتاه نمي‌آيد و بعد از بررسي قيمت خودرو در زمينه اصلاح صنعت خودرو اقدامات اساسي را انجام خواهد داد.

مرجع : تسنيم

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html